RTV AHIRETI
Shëndetësi

Aspirina ulë gjasat për kancer ovarian tek gratë

aspirina-ule-gjasat-per-kancer-ovarian-tek-grate

Konsumimi i dozave të ulëta të aspirinës në ditë, mund të ndihmojë në uljen e gjasave për kancer ovarian tek gratë, ka treguar një studim i realizuar së fundmi.

Hulumtimi i realizuar me 205,000 gra, i udhëhequr nga Universiteti Harvard, ka gjetur se ato gra që kishin përdorë një të katërtën e dozës se plotë të aspirinës kishin shumë më pak gjasa që të diagnostifikohen me kancer.

Ekipi hulumtues ka gjetur se gratë që konsumojnë në baza ditore aspirinën kishin gjasat për 23% më të ulëta të zhvillojnë sëmundjen.

Kanceri ovarian, i njohur si vrasësi i heshtur ngase simptomat shfaqen shumë vonë, prekë mbi shtatë mijë gra në Britani e mbi 20 mijë në Amerikë.

Related posts

Ju del gjumi në të njëjtën orë çdo natë! Ja nga se mund të vuani!

admin

Vitaminat që duhet të marrësh për të pasur bark të sheshtë

admin

Toxoplasma gondii paraziti që ndryshon karakterin e një personi, ja çfarë thonë studimet

admin