RTV AHIRETI
Shëndetësi

Një pjatë sallatë çdo ditë mund të mbajë trurin të ri

nje-pjate-sallate-cdo-dite-mund-te-mbaje-trurin-te-ri

Ekziston një e dhënë studimore serioze lidhur me idenë që të hash një pjatë me sallatë çdo ditë (sidomos me perime me gjethe të gjelbra) mund të ketë lidhje me shmangien e rënies kognitive që lidhet me demencën. Këto rezultate vijnë nga një nga studimet më të përmendur në këtë fushë:

Një studim i botuar në revistën Neurology nga ekipet e Rush University Medical Center në Chicago analizoi 960 të rritur të moshës mesatare 81 vjeç që nuk kishin demencë. Pjesëmarrësit u ndanë në grupe sipas sa shpesh hanin perime me gjethe të gjelbra (si spinaq, lakër, sallatë). Ata u ndoqën për rreth 4.7 vjet, me testime të rregullta të funksioneve të kujtesës dhe të menduarit.

Rezultatet treguan se ata që hanin 1 deri në 2 porcione në ditë të perimeve me gjethe të gjelbra kishin një rritje shumë më të ngadaltë të rënies së kujtesës dhe funksioneve të trurit sesa ata që i hanin shumë pak. Në terma të performancës mendore, truri i atyre që hanin këto perime dukej rreth 11 vjet “më i ri” krahasuar me grupin që i konsumonte më rrallë. Ky efekt mbeti i dukshëm edhe kur u kontrolluan faktorë të tjerë si aktiviteti fizik, pirja e duhanit apo presioni i gjakut.

Gjithsesi, studiuesit nënvizuan se kjo lidhje është observacionale — pra, nuk provon shkakësinë (nuk tregon që sallata është “shëruese” për demencën), por sugjeron fort se një dietë e pasur me perime me gjethe të gjelbra lidhet me mirëmbajtjen më të mirë të shëndetit mendor me moshën.

Në literaturat tjera të fushës (p.sh., tek MIND ose dieta mesdhetare), perimet e freskëta, fruta dhe yndyrna të shëndetshme janë pjesë e modeleve të dietës që lidhen me risk më të ulët të rënies kognitive dhe demencës.

Related posts

Nutricionistët tregojnë pse duhet të hani vezë

admin

Çfarë duhet të dini për migrenën

Muhamet Ramadani

Më në fund, zbulohet shkaku i MPIKSJES së gjakut pas vaksinave COVID-19!

admin